Про канал

"К2" - український жіночий телевізійний канал, з цільовою аудиторією "жінки 18-50 років". Канал позиціонує себе на українському телевізійному просторі як корисний та необхідний у всіх сферах життя жінки. Глядачами каналу є жінки з традиційними цінностями: сім'я, виховання та здоров'я дітей, здорове харчування, краса, мода, подорожі, відпочинок, культура, будинок та затишок.

Завантажити "Редакційний статут"

Ядром цільової аудиторії є молоді жінки 25-44 років. Загалом внесок жіночої аудиторії до рейтингу телеканалу перевищує 68%. Технічне покриття телеканалу «К2» складає 71,8% території України.

Історія

Почав мовлення 1 серпня 2005 року в частоті телеканалу IVK. З грудня 2006 року входить до складу холдингу U.A. Inter Media Group. У холдинг також входять канали "Інтер", "Інтер+", "Enter-фільм", "К1", "НТН", "Мега", "Zoom", "Піксель tv".

З 2007 року канал ввів сітку мовлення жіночого характеру програми («Будинок на заздрість усім», «Квадратний метр» та ін.).

З 25 грудня 2016 року веде мовлення у форматі 16:9.

У зв'язку з вторгненням Росії в Україну з 24 лютого 2022 року по 7 квітня 2024 року телеканал цілодобово транслював інформаційний марафон «Єдині новини». В ефірі була відсутня реклама.

1 березня 2024 року телеканал припинив супутникове мовлення.

8 квітня 2024 року телеканал відновив самостійне мовлення, змінивши програмну сітку. З ефіру зникли російські програми телеканалу НТВ.

Нагороди

Програма «Арт-простір» посіла 3 місце на VI Всеукраїнському та ІІІ Міжнародному фестивалі «Молоде телебачення» ім. В. Л. Чубасова (2011).

Дивіться сьогодні